week in dreams

November 12, 2016

My partner in crime - literally.

Tällä viikolla on tapahtunut vaikka mitä.

Olen huristellut moottoripyörällä ympäri New Yorkia Gabriel Machtin (Suitsin Harveyn) kanssa.

Olen jäänyt tien poskeen keskellä villiä Afrikkaa ja jatkanut perheineni matkaa maasta toiseen jalan.

Olen syönyt tryffelipastaa Lontoossa.

Olen käynyt olympiaurheilijoiden salaisessa, keskellä Afrikan synkintä viidakkoa sijaitsevassa urheilukeskuksessa ja poistunut paikalta poikaystävän saatua päähänsä kokeilla siipiään seiväshypyssä.

Olen ollut Kuubassa ja varastanut veljeni kanssa auton.

...unissani.

// This week has been quite something.

I have been cruising around New York with a motorbike accompanied by Gabriel Macht (Harvey from Suits).

I have been left in the middle of the wildest Africa after the car broke down. From there I had to go on from one country to another by foot.

I have eaten truffle pasta in London.

I have visited a secret training centre for olympic athletes in the middle of the densest jungle - and left when my boyfriend decided to have a bash at pole-vaulting.

I have been to Cuba and stolen a car with my brother.

...in my dreams.

Post a Comment

Thank you for sharing your thoughts.

© Erica Karppinen / Design by Fearne